Welcome to the Kunena forum!

Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site.
We welcome all new members and hope to see you around a lot!
TOPIC: Welke privileges ontvang je als VIP AquaBob?
Welke privileges ontvang je als VIP AquaBob? 2 days 13 hours ago #2772286
  • vtorosort
  • vtorosort's Avatar
  • Platinum Member
Ik zag ergens iets over een VIP-status bij AquaBob en vroeg me af wat je daar eigenlijk voor krijgt. Gaat het alleen om extra’s, of verandert er ook iets aan de normale accountvoorwaarden?
The administrator has disabled public write access.
Welke privileges ontvang je als VIP AquaBob? 2 days 12 hours ago #2772391
  • palmariumss
  • palmariumss's Avatar
  • Platinum Member
VIP-programma’s kunnen behoorlijk verschillen, dus ik zou niet zomaar aannemen dat iedere status dezelfde voordelen geeft. Soms gaat het om persoonlijke acties, hogere limieten, een aparte klantenservice of andere extra’s, maar dat hangt volledig af van de actuele voorwaarden. Wie de informatie over AquaBob wil nalopen, kan klik hier tussen de informatie over de Nederlandse markt bekijken en daarna vooral de officiële VIP-voorwaarden controleren. In een fictief voorbeeld zou ik letten op hoe je VIP wordt, welke eisen daarbij horen en of de voordelen automatisch gelden. Ook is het handig om te kijken of een status tijdelijk is of behouden blijft wanneer je minder actief bent. Zo krijg je een realistischer beeld van wat VIP eigenlijk betekent.
Welke privileges ontvang je als VIP AquaBob? 2 days 11 hours ago #2772416
  • Olaf1o
  • Olaf1o's Avatar
  • Elite Member
Een VIP-programma werkt volgens mij vooral goed als de voorwaarden duidelijk zijn. Ik zou zelf eerst willen weten hoe iemand een bepaald niveau bereikt en wat daarvoor nodig is. Daarna pas zou ik kijken naar extra voordelen. Bij sommige diensten draait VIP vooral om service, terwijl andere programma’s meer met punten, niveaus of persoonlijke acties werken. Dat maakt vergelijken best interessant.