Welcome to the Kunena forum!

Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site.
We welcome all new members and hope to see you around a lot!
TOPIC: Erectiestoornissen
Erectiestoornissen 1 year 1 month ago #1293090
Erectiestoornissen (ED) is wanneer een man geen erectie kan krijgen of behouden. De aandoening voorkomt dat de man seks heeft of seks beëindigt. Deze aandoening werd vroeger impotentie genoemd. ED kan op elke leeftijd voorkomen, maar het komt vaker voor bij mij ouder dan 75 jaar.
ED hoeft geen deel uit te maken van het ouder worden. Als manager kan hij meer stimulatie (strelen en aanraken) nodig hebben om een erectie te krijgen. Hij kan ook meer tijd nodig hebben tussen de erecties. Oudere mannen moeten nog steeds in staat zijn om een erectie te krijgen en te genieten van seks.
The administrator has disabled public write access.
Erectiestoornissen 1 year 1 month ago #1293091
Weet je, Ik kan me volledig identificeren met jouw situatie. Eerlijk gezegd, ik geconfronteerd met een soortgelijk probleem voor een aantal maanden totdat ik een bewuste poging om prioriteit te geven aan mijn gezondheid. Hoewel het raadplegen van een arts cruciaal is, kan niet elke voorgeschreven medicatie effectief werken, net als in mijn geval. Toen ik besloot om het heft in eigen handen te nemen, onderzocht en kocht ik Kamagra nl om het verlies van libido van mijn man aan te pakken, wat zijn gezondheid aanzienlijk verbeterde. Ik wens je het beste van gezondheid en hoop dat je deze moeilijkheid nooit hoeft te verdragen. Leven met zo ' n aandoening kan behoorlijk uitdagend zijn. Mijn oprechte wensen voor uw welzijn.
Last Edit: 1 year 1 month ago by GerberZimmerr.
The administrator has disabled public write access.